Hallgasd és nézd!

Jóga videók sokféle élethelyzetre - jógázz "bárhol-bármikor"

Ezeket a jóga-videókat azért hoztuk létre, hogy segítsen Neked "bárhol és bármikor". Pl. hogy reggel felbezsdülhess; ha megfájdul a hátad a munka miatt vagy pl. autóvezetés vagy kertészkedés közben; hogy oldódjanak a feszültségeid; hogy feltöltődj és igazán kipihenhesd magad például munka után. Oldd fel a stresszt egyszerűen! Az idő, amit a jóga gyakorlásnak szentelsz, többszörösen térül majd meg - próbáld ki! Gyakorolj naponta, mert a gyakorlatok elképesztő hatása csak akkor tud igazán megnyilvánulni számodra, ha rendszeresen és kitartóan végzed ezeket! 

Ha bármilyen krónikus betegséggel küzdesz, keress meg egy tapasztalt jógaoktatót vagy jógaterapeutát, hogy a gyakorlatokat élethelyzetedhez igazíthassa, és így a gyakorlás számodra a lehető legbiztonságosabb legyen és a lehető legjobban szolgálhassa a gyógyulásod! 

Hogyan kezdj hozzá a jóga gyakorláshoz?

video

Hogyan kezdj hozzá?  Mi a sikeres jóga gyakorlás titka?  Sok mindent érdemes tudnod, mielőtt leülsz gyakorolni. Így a jóga a kezdetektől öröm lesz. 

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

Jóga kerti munkák után

video

Kerti munkák után nekem időnként megfájdul a hátam, derekam. Nagy megkönnyebbülést hoz, ha pár jógagyakorlattal ezt a területet átmozgatom és kioldom a hátból, deréktájékból feszültségeket! 

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

Jóga kertészkedőknek

video

Ha kerti munkát végzel, sokat hajlongsz, várhatóan megfájdul a hátad, derekad. Érdemes ezt rögtön kimozgatni, amint megérzed.  Legyen a kert és a munka tartós öröm  a virágok és fák közt!

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

Reggeli jóga az Y generációnak (20+)

video

Összeszedetten, felpezsdülten indulhatunk el a napba. Igazán jót teszünk magunkkal és ezáltal a környezetünkkel is, ha rendszeressé tesszük a reggeli jógázást. Próbáld ki, már az első pár nap megtapasztalhatod az áldását! Alapvető, örömteli változás azonaban akkor következok be, ha naponta és kitartóan gyakorolsz!

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

Jóga autóvezetőknek

video

Éber reflexekkel, frissen levezetni sok-sok kilométert? Megfájdult a derekad, hátad, zsibbad a lábad? Ilyenkor érdemes megállni, és szánni 2-3 percet arra, hogy felfrissülj, és kimozgasd magad. Ehhez állítottam neked össze pár rövid, de igen hatékony gyakorlatot. Próbáld ki!

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

Reggeli jóga az X generációnak (35-60 éves korosztály)

video

Az a tapasztalatom, hogy a reggelek egy kicsit nehezebben indulnak ahogy telnek az évek fölöttünk. Jóga után összeszedetten, felpezsdülten indulhatunk el a napba. Igazán jót teszünk ezáltal magunkkal (és a környezetünkkel is), ha rendszeressé tesszük a reggeli gyakorlást. Próbáld ki, már az első pár nap megtapasztalhatod az áldását! Alapvető, örömteli változás azonaban akkor következok be, ha naponta és kitartóan gyakorolsz!

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

Alvást segítő jóga

video

Nehezen alszol el? Zaklatott, nem túl pihentető az alvásod? A mély alvás kulcsfontosságú, mert ez segíti, hogy helyreálljon a hormonális egyensúlyod, hogy feltöltődj. Ez a gyakorlatsor, ha minden este elvégzed rendszeresen, segít elengedni a nap feszültségeit és segít majd lecsendesedned. Így tényleg kipihend majd magad éjszaka. 

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

Jóga munka után - a napvégi felfrissülés

video

Amikor egy nehéz nap után hazaérsz fáradtan, jól jön egy kis felfrissülés, hogy a családoddal, barátaiddal és magaddal jókedvűen, türelmesebben tudj együtt lenni. Ez a rövid jóga egyben kioldja belőled a munkahelyi stressz maradékát, és így megelőzhetsz számos testi és pszichés betegséget. Töldödj fel, és frissülj fel! Csak 8-10 perc! Végezd rendszeresen, és azt fogod tapasztalni, hogy egyre könnyedebb, örömtelibb az életed!

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

A jó emésztés titka - egészség és immunitás pár percben

video

Stresszhelyzetben az emésztőrendszer leáll, hogy időben el tudjunk futni, vagy oda tudjunk sózni. Ha ez így marad, azt veszed majd észre, hogy elkezd a tested itt-ott fájni, rossz lesz a közérzeted, felfújódsz, székrekedésed támad, kaparni kezd a torkod, folyni kezd az orrod. Tegyél rendszeresen azért, hogy emésztésed egyensúlya helyreálljon! Különösen akkor fontos ez, ha a fenti tünetek jelentkeznek. Ha helyreállítod az emésztésed, azzal aktivizálod az immunrendszered is. Mindössze napi 10 perc! Megéri.

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.

Jóga az irodában - a real-time stressz oldás!

video

Szinte egész nap ülsz és nyögöd ennek hatásait: fáj a hátad, derekad? Olykor nagyon elbágyadsz, elkedvetlenedsz? Megfájdul a fejed? Amikor ezt tapasztalod, szakítsd meg a munkát pár percre, és hozd magad újra jó formába. Ezel a pár perces gyakorlatsorral sokat tehetsz azért, hogy feladataiat újult erővel, jó kedvvel, és szuper-hatékonyan tudd végezni. Trasnszformáld a munkát örömmé - hiszen ezzel töltöd napjaid jelentős részét. Legyen az életed nem csak sikeres, hanem könnyed és örömteli is!

A gyakorlatokat bemutatja: Bükki Tamás, Dr.